Aquariumwereld

Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.
Welkom op Aquariumwereld!
Het Aquariumwereld forum is vanaf nu alleen toegankelijk voor leden.
Wil je gezellig meekletsen over aquaria, terraria, paludaria of andere dieren? Registreer je dan hier.

    Woefjes.nl!

    Aggie
    Aggie
    Beheerster
    Beheerster


    Angel
    Vrouw Woefjes.nl! 4000 Stier Rat
    Aantal berichten : 4836
    Geregistreerd op : 08-11-08
    Leeftijd : 39
    Land : Woefjes.nl! Nl
    Punten : 4787
    Reputatie : 26

    Woefjes.nl! Empty Woefjes.nl!

    Bericht van Aggie do 23 dec 2010, 20:55

    Bij deze laat ik weten dat ZooZa er niet meer is. Ik zat te twijfelen of ik het domein ZooZa moest gaan verlengen en heb besloten het niet te doen.

    En natuurlijk zijn er veel fora over honden, maar de één is leuker dan de ander en nou misschien kennen jullie het wel Wink.

    Dus heb besloten om voor woefjes.nl te gaan. Een hondenforum, met vooral als doel de gezelligheid, want dus altijd de bedoeling is Wink.

    Ik probeer het forum ook te verfijnen, helaas wil het niet altijd lukken i.v.m. server (pakketten werken niet, dus alles moet handmatig gebeuren).



    Laatst aangepast door Aggie op di 11 jan 2011, 21:52; in totaal 1 keer bewerkt
    Aggie
    Aggie
    Beheerster
    Beheerster


    Angel
    Vrouw Woefjes.nl! 4000 Stier Rat
    Aantal berichten : 4836
    Geregistreerd op : 08-11-08
    Leeftijd : 39
    Land : Woefjes.nl! Nl
    Punten : 4787
    Reputatie : 26

    Woefjes.nl! Empty Re: Woefjes.nl!

    Bericht van Aggie ma 27 dec 2010, 22:19

    Oh Woefjes.nl heeft nu ook een portaal met shoutbox (niet te zien voor gasten), recente berichten en ook een top 5 beste berichtplaatsers.

    Maar ik heb er ook een linkpagina toegevoegd. Linkpartners, of je eigen site over je hond, of kom je andere goede sites tegen die je wilt toevoegen? Dat mag allemaal.

    Aggie
    Aggie
    Beheerster
    Beheerster


    Angel
    Vrouw Woefjes.nl! 4000 Stier Rat
    Aantal berichten : 4836
    Geregistreerd op : 08-11-08
    Leeftijd : 39
    Land : Woefjes.nl! Nl
    Punten : 4787
    Reputatie : 26

    Woefjes.nl! Empty Re: Woefjes.nl!

    Bericht van Aggie di 11 jan 2011, 21:57

    We hebben twitter: WoefjesNL http://twitter.com/woefjesNL

    Ook is er een uitgebreid profiel. Het is een beetje te vergelijken met wat we hier hebben. Leden kunnen commentaar toevoegen bij een profiel, ze kunnen foto's (wel gehost bijv bij photobucket) plaatsen en filmpjes. Iets over hun zelf vertellen of over hun hond.

    In de toekomst kan er zelfs meer bijkomen.

    Gesponsorde inhoud


    Woefjes.nl! Empty Re: Woefjes.nl!

    Bericht van Gesponsorde inhoud


      Het is nu vr 19 apr 2024, 13:30