Aquariumwereld

Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.
Welkom op Aquariumwereld!
Het Aquariumwereld forum is vanaf nu alleen toegankelijk voor leden.
Wil je gezellig meekletsen over aquaria, terraria, paludaria of andere dieren? Registreer je dan hier.

2 plaatsers

    Nieuwe vissen

    f-man
    f-man
    Microrasbora
    Microrasbora


    Curious
    Man Aantal berichten : 27
    Geregistreerd op : 27-02-10
    Woonplaats : Zutphen
    Land : Nieuwe vissen Nl
    Punten : 46
    Reputatie : 0

    Nieuwe vissen Empty Nieuwe vissen

    Bericht van f-man za 13 maa 2010, 00:40

    Eindelijk is het zover! Mijn bakje wordt nu bewoond door:

    5 rasbora galaxy (Celestial pearldanio)
    2 Endlers (Poecilia wingei)
    1 Chinese algen eter (Beaufortia leveretti)

    Eens kijken of dit allemaal goed gaat. Ik wil er nog 5 galaxy's of 5 Boraras brigittae (micro-rasbora). Maar dat kan nog even wachten.

    Nu heb ik twee soorten voeding, tabletten (JBL tabs) en vlokken (JBL flakes. De tabletten zou ik een keer in de week moeten geven. Hoe vaak moet je die vlokken dan nog geven? Ik wil niet te veel voeding geven. De persoon die het me verkocht heeft zei dat dit elke dag 1 x kon.
    Aggie
    Aggie
    Beheerster
    Beheerster


    Angel
    Vrouw Nieuwe vissen 4000 Stier Rat
    Aantal berichten : 4836
    Geregistreerd op : 08-11-08
    Leeftijd : 40
    Land : Nieuwe vissen Nl
    Punten : 4787
    Reputatie : 26

    Nieuwe vissen Empty Re: Nieuwe vissen

    Bericht van Aggie za 13 maa 2010, 10:02

    Het beste is dus nog 5 galaxy's te nemen. De Beaufortia leveretti is een leuke vis, jammer dat die ook de naam Chinese algeneter heeft, want zo haal je echt vele vissen door elkaar (er zijn meer vissen met de naam "Chinese Algeneter").

    Qua voeding kan het ook iedere dag 1x en dan 1x in de week overslaan. Ik gaf gisteren mijn brigittae's, bijtjes en oto's garnalenkorrels (JBL), een tabletje en wat granulaatvoer en vandaag krijgen ze niets Smile.

      Het is nu di 07 mei 2024, 07:14