Aquariumwereld

Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.
Welkom op Aquariumwereld!
Het Aquariumwereld forum is vanaf nu alleen toegankelijk voor leden.
Wil je gezellig meekletsen over aquaria, terraria, paludaria of andere dieren? Registreer je dan hier.

2 plaatsers

    Forum update!

    Admin
    Admin
    Beheerster
    Beheerster


    Aantal berichten : 95
    Geregistreerd op : 08-11-08
    Land : Forum update! Nl
    Punten : 76
    Reputatie : 2

    Forum update! Empty Forum update!

    Bericht van Admin zo 28 maa 2010, 15:13

    Allereerst wil ik zeggen dat er een nieuw forum bij is gekomen: "Kweken". Dit forum vind je bij categorie Aquariumwereld.

    In het forum kan je alles kwijt over het kweken, je mag ook kweekverslagen neerzetten, maar ook vragen stellen over het kweken.

    Daarnaast zijn er een paar updates toegevoegd door Actieforum.

    Allereerst kunnen wij als crew nu ook een bericht als Global announcement (Globale mededeling) plaatsen. Dit houdt in dat het dan overal op het forum te lezen is.

    En we zouden kunnen instellen dat er bijlages toegevoegd kunnen worden aan topics. Dit staat standaard uit en zolang er geen behoefte naar is blijft het uit.
    Het vergroot het risico dat er leden zijn die iets gaan uploaden dat niet de bedoeling is, want ze kunnen dan echt van alles uploaden en ik kan niet instellen wat wel zou mogen en wat niet.
    Ook is dan het probleem dat er veel meer ruimte wat ook voor de galerij telt verloren gaat. We zijn dan ook nog duurder uit.

    Over de fotowedstrijden zullen we nog met de crew erover praten hoe we dat gaan doen.
    Admin
    Admin
    Beheerster
    Beheerster


    Aantal berichten : 95
    Geregistreerd op : 08-11-08
    Land : Forum update! Nl
    Punten : 76
    Reputatie : 2

    Forum update! Empty Re: Forum update!

    Bericht van Admin zo 28 maa 2010, 17:06

    Ook zijn van de categorieën: Vissenwereld, Aquariumwereld, Paludarium & Terrarium en forum Artikelen open gezet om te lezen.
    Gasten kunnen de fora niet zien, maar mochten ze op Google een topic tegenkomen kunnen ze het geloof ik wel lezen (moet dit nog uitproberen).

    Het probleem is dat met RSS en de zoekmachines ze nu niet meer kunnen doorzoeken. Alles staat hiermee op Gast en ik kan dus niet apart instellen dat zoekbots het wel mogen lezen en gewone gasten niet.

    Verder blijft het allemaal wel hetzelfde Wink.
    froukje
    froukje
    Dwerggoerami
    Dwerggoerami


    Cheerful
    Vrouw Stier Draak
    Aantal berichten : 340
    Geregistreerd op : 07-02-10
    Leeftijd : 35
    Woonplaats : rosmalen
    Land : Forum update! Nl
    Punten : 433
    Reputatie : 3

    Forum update! Empty Re: Forum update!

    Bericht van froukje zo 28 maa 2010, 19:33

    Jaa geweldig:D!!!
    ik heb er al even gebruik van gemaakt van dit forum nu hopen dat er veel meer mensen met hun ideeen en ervaringen hierop willen delen!

    Gesponsorde inhoud


    Forum update! Empty Re: Forum update!

    Bericht van Gesponsorde inhoud


      Het is nu di 07 mei 2024, 22:47