Aquariumwereld

Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.
Welkom op Aquariumwereld!
Het Aquariumwereld forum is vanaf nu alleen toegankelijk voor leden.
Wil je gezellig meekletsen over aquaria, terraria, paludaria of andere dieren? Registreer je dan hier.

    Mos bollen erg leuk voor een Garnalen bak maar ook erg leuk voor je aquarium kleed het erg leuk aan

    Marvin
    Marvin
    Guppy
    Guppy


    Mos bollen erg leuk voor een Garnalen bak maar ook erg leuk voor je aquarium kleed het erg leuk aan Empty
    Man Maagd Aap
    Aantal berichten : 82
    Geregistreerd op : 17-03-09
    Leeftijd : 43
    Woonplaats : Den Haag
    Land : Mos bollen erg leuk voor een Garnalen bak maar ook erg leuk voor je aquarium kleed het erg leuk aan Nl
    Punten : 127
    Reputatie : 0

    Mos bollen erg leuk voor een Garnalen bak maar ook erg leuk voor je aquarium kleed het erg leuk aan Empty Mos bollen erg leuk voor een Garnalen bak maar ook erg leuk voor je aquarium kleed het erg leuk aan

    Bericht van Marvin za 30 apr 2011, 00:49

    Beste allemaal,

    Ik heb hier een voorraad mosballen welke erg leuk zijn in je garnalen bak maar ook voor het gewone aquarium.
    De aquariumbewoners vooral klein schalige vinden hier hun voer en kunnen zich er goed tussen verstoppen.

    Deze mosballen doe ik weg voor maar 2,50 Euro p/s en de erg grote voor 5,00 euro p/s en bij grote hoeveel heden is de prijs in overleg.
    Ik kan deze mosballen ook eventueel opsturen maar daar ben ik niet een hele grote voorstander van.
    In de winkel betaal je hier al gauw 4,00 Euro voor de kleintjes en 10,00 voor de grote dat is schandalig.
    De mosballen zijn 2 a 3 cm in doorsnee voor de kleintjes, De grote zijn 6 a 7 cm, Dit zijn de orginele mosballen en dus niet de gene die na een paar weken uit elkaar vallen of een totaal andere kleur krijgen.
    Kortom dit is een koopje!!

    Ik ben benieuwd wie o wie hier intresse heeft in deze mosballen zijn echt een aanwinst voor het aquarium, ik zie jullie p/m graag te gemoet.

    Groeten.

      Het is nu do 02 mei 2024, 09:51