Aquariumwereld

Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.
Welkom op Aquariumwereld!
Het Aquariumwereld forum is vanaf nu alleen toegankelijk voor leden.
Wil je gezellig meekletsen over aquaria, terraria, paludaria of andere dieren? Registreer je dan hier.

2 plaatsers

    witte vlek op t oog van mn sluierstaart goudvis! wat is t???!!! en what to do!

    froukje
    froukje
    Dwerggoerami
    Dwerggoerami


    Cheerful
    Vrouw Stier Draak
    Aantal berichten : 340
    Geregistreerd op : 07-02-10
    Leeftijd : 36
    Woonplaats : rosmalen
    Land : witte vlek op t oog van mn sluierstaart goudvis! wat is t???!!! en what to do! Nl
    Punten : 433
    Reputatie : 3

    witte vlek op t oog van mn sluierstaart goudvis! wat is t???!!! en what to do! Empty witte vlek op t oog van mn sluierstaart goudvis! wat is t???!!! en what to do!

    Bericht van froukje wo 15 jun 2011, 19:47

    Heeeey forum leden!

    Nou ik heb een tijd geleden (5 maanden) een goudvis overgenomen van een vriend van me (sluierstaart) Deze is heel klein gebeleven en is schat ik zoon 4 jaar oud. (kan ook goed ouder)

    Nu zie ik net dat 1 kant van zn oog helemaal wit aan t worden is... t lijkt wel een soort staar!
    het groeid over zn oog heen. Tot nu toe is t maar op de helft maar ik weet me got niet wat ik moet doen en wat t is!

    Heeft iemand een idee en tips?

    vind t best zielig om te zien ook is t oog ietjes dikker en t lijkt wel vanuit zn *traanbuis* te komen. dat kleine kapseltje voor zn oog.

    kan iemand me hier mee helpen en bij geen tips, zou ik hier gewoon bij een normale dierenarts te recht kunnen of kijken ze me dan heeeeeel raar aan hahaha!

    ik hoor t wel!
    thanks alvast!
    Neonlover
    Neonlover
    Guppy
    Guppy


    Angel
    Man Kreeft Konijn
    Aantal berichten : 71
    Geregistreerd op : 28-05-11
    Leeftijd : 24
    Woonplaats : Oost- Vlaanderen
    Land : witte vlek op t oog van mn sluierstaart goudvis! wat is t???!!! en what to do! Be
    Punten : 84
    Reputatie : 0

    witte vlek op t oog van mn sluierstaart goudvis! wat is t???!!! en what to do! Empty Re: witte vlek op t oog van mn sluierstaart goudvis! wat is t???!!! en what to do!

    Bericht van Neonlover do 16 jun 2011, 17:04

    als je een speciaalzaak weet zijn zou ik daar toch eerder naartoe gaan
    ik weet totaal niet wat je goudvis heeft Sssst

      Het is nu za 11 mei 2024, 00:42